16 Ocak 2012 Pazartesi

Lila Kutu Aralık Ayı Kutusuu


2011 yılının son demlerinde sabah dokuzda kapı zilinin sesiyle uyandım.Uykulu uykulu kapıyı açtım :)Gelen kargonun ne olduğuna anlam veremedim uyku sersemliğinden :D sonra birde baktım ki,ilk lila kutum hemde yılbaşına özel içeriğiyle karşımda duruyor :D



Yılbaşına özel konseptimiz pek de güzelmiş:D 






 Ve uzunca bir liste :) hayatımda bu kadar dolu bir kutu hediye gelmedi :D Lila kutu sayesinde bil ilki yaşıyorum :D Şampuandan lip balma maskaradan göz kalemine kadar bir çok ürün düşünmüş lila kutu.




Paketi ilk açtığımda PCO Sheep Placenta maskesini görüyoruz.İki kez kullanımdan sonra etkili olacağı düşünüldüğü için iki adet eklemişler kutuya daha yaşım genç olduğu için anneme verdim.






Keşke şişe formunda bir tester olsaydı ama bundan iyisi can sağlığı artık :D 




Ben İlk Lila kutumdan çok memnun kaldım :) İnsan kendi kendine de olsa hediye alması bir başka oluyormuş :D Önümüzdeki lila kutularda neler çıkacak hep birlikte takip edeceğiz :D Bir dahaki lila kutu macerasına kadar herkes kendine güzel baksın :D 


Siz de benim gibi Lila kutuya sahip olmak istiyorsanız buyrun :D http://www.lilakutu.com/ hemen abone olun,belki sizlerde günün farklı bir saatinde kendinize hediye almanın mutluluğunu yaşarsınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder