21 Şubat 2012 Salı

L'oreal True Match Fondöten #N5 Sable Sand#

Geçtiğimiz hafta kargodan sürpriz bir kutu geldi.Hiç beklemediğim bir sürpriz oldu.
Özenle yapılmış bir kutu..
 Tabi venüs'ün dünyası hiç sakin durabilir mi dayanamadım ve hemen kutuyu açtım :) Loreal'in bana göndermiş olduğu fondöten ve ürün bilgilendirme cd'si ve sahsıma özel bir kart buldum.
True match magneti çok hoşuma gitti :) Evin buzdolabına yapıştırıverdim :)



Fondöten kadife kumaşta sarıp sarmalanıp da gelmiş:) Zaten bu tarz paketlemeleri de hiç sevmem :D bayılırım :D:D:D
Benim rengim N5 sable sand, gönderdikleri renk cilt rengime bire bir uydu.Her zamanki gibi dayanamayıp hemen yüzümde deneme yaptım.Ve çok şaşırdım tabi.Neye şaşırdın bu kadar alt tarafı likit fondöten dediğinizi duyar gibiyim.Şaşırtıcı olan şu benim cilt yağlıya dönük karma bir cilt.Ben hiç bir şekilde likit fondöten kullanamıyor ve cesaret de edemiyordum, yağlı bir cilde sahip olduğum için makyaj sabit durmuyordu.Loreal true match hem sürülümü çok kolay oldu hemde cildime sabitlenip kaldı.Mat bir görümü var yüzümde parlama yapmadı günün sonlarına doğru belki onu da biraz pudrayla çözdüm.Şu sıralar makyaj temizleme suyum kalmadığı için idareten temizleme sütüyle çıkarıyorum makyajımı.Cildime o kadar sabitlenmiş ki denemeden sonra temizleme sütüyle çok zor çıkardım makyajımı o kadar kalıcı bir ürün.yüzümden hiç akma yapmadı.Resmen yapışıp kaldı ve bu beni çok mutlu etti :D Bundan sonra likit fondöten kullanmaya çekinmeyeceğim :)
Fondöten orta kapatıcılıkta ama kalıcığını şahsen çok beğendim.Gördüğünüz üzere fondötenden önce ve sonraki fotoğraflar yüzümde de aynı hiç bir fark olmadı.Kapaktaki kitapçıkta kapak yüzü Jennifer Lopez'in de N5 sable Sand kullandığını görünce içim bir hoş olmadı da değil hani :D 


L'oreal True Match serisinde 10 adet renk belirleme seçeneği bulunuyor N5 sable Sand en açık tonu ...L'oreal True Match Fondötenin Önerilen Tüketici Fiyatı 49,99 TL 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder