21 Şubat 2012 Salı

Şubat Ayı Sevgililer Günü Sürpiz Lila Kutum

Geçen hafta bugün sevgilisi olan herkes için önemli bir gündü.Lila kutuda bu özel günde biz bayanları daha mutlu etmek için facebooktaki sayfasında bir yarışma düzenledi.Aşk'ı kendine göre anlatan yorumlayan kişinin yazısı en çok beğenildiği takdirde sürpriz bir lila kutu kazanacaktı.Veeee facebooktaki yarışmayı 14 Şubatı 15 şubata bağlayan dakikalar da 00:00 'da yarışmayı kazandığım belli oldu.Lila kutuda beni merak ta bırakmayıp hemen geldi kutum.16şubatta gördüğünüz devasa poşet geldi :DD
Sürpriz lila kutu denmişti açıklamalarda iki lila kutu görünce biraz şaşırdım tabi :D 
Sağdaki kutuyu açalım bakalım içinde ne varmış :D

Petal Fresh Şampuan ve Şaç Kremi güzellik profilimde yağlı saçlı yazılı olduğu için limon otu özlü şampuan gelmiş.Tabi sevinçten havalara uçtum ama ikinci kutuda kalp krizi geçirecektim :D:D
Soldaki kutuyu hemen açalım bakalım neler çıkacak :D 
Sürpriz hediyelerimle buluşmama sadece saniyeler kaldı :D


Aman Allahım bu nasıl bir güzelliktir yarabbim :D Zaten kutuyu açtığımda sevinçten çığlık atmışım babam ciddi bir şey olduğunu sanmış :D:D Neyse gevezeliği bırakayım ayrıntılara geçelim:D 
İlk gözüme çarpan inglot ürünleri oldu zaten :D 
Kutumuzda neler varmış bir göz atalım
1)L'ocitane Mine çiçeği özlü sabunu (orjinal boy125 gr)
2)Durance 'nin mine çiçeği özlü parfümü tester bir ürün ama bana bayağa gidecektir..fark ettiğiniz üzere iki ürün de mine çiçeği içeriyor.Bunun nedeni de migren hastası olduğum için çok ağır kokuları kullanamıyorum.Lila kutu bunu bildiği için hafif içerikli ürünler eklemiş.Hassasiyetleri için çok teşekkür ederim :) Mine çiçeği çok temiz hafif bir kokusu var.
3)Dephyto El ve Tırnak Kremi orjinal boy 100 ml
4)İnglot Göz farı 354 
5)İnglot Eyeliner (Göz Kalemi) 23
6)İnglot Allık 33 numara:Şubat ayı lila kutumda göreceğiniz üzere şubat ayındaki kutumda allık çıkmıştı bunu bilen lila kutu ekibi gül kurusu tonlarında içinde ışıltılar olan güzel mi güzel bir allık eklemiş :) 
Zaten inglota kim hayır diyebilir ki :D İnglotum olsun çamurdan olsun :D :D :D




Bloğum aracılığıyla Lila kutu yönetimi ve ekibine bir kez daha teşekkür ediyorum.İlk defa bir sevgililer gününü mutlu ve içim içime sığmayarak geçirdim.Zira sevgilim olmadığı için Sürpriz lila kutuma ve özellikle inglot hediyelerime aşık oldum :D 

Aşkla Kalın..
Venüs'ün Dünyası :)

4 yorum:

  1. Guzel urunler gelmis valla bende yeni iye oldum o siteye mart ayinda gelecek olan urunleri merakla beklemekteyim :)))) benimde saclarim cabuk yaglaniyor :/


    http://kozmoguzellik.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Sana gelen hediyeleri kıskanmadım desem yalan olur :p
    2 aydır kutu üyeliğim var ama bu kadar özenle hazırlanmış kutular gelmedi bana...

    Bloguma da beklerim Herbie Tam Gaz filminden tanıyıp hayran kalmıştım güzelliğine. O yıllarda kusursuzdu ama şimdiki haline şaştım kaldım ben de. Dudakları çok kötü, saçlarından bahsetmiyorum bile. Umarım bir an önce doğallığa geri döner...

    http://kimyasaltepki.blogspot.com/2012/02/hediye-cekilisine-katlmak-isteyen.html

    YanıtlaSil
  3. beğenmenize çok sevindim :) şubat ayı kutum ayrı bu kutu facebookta lilakutu sayfasındaki yarışamayı kazandığım için gönderildi.bende başkasında görsem kıskanırdım valla :D biraz şans ve kısmet işi bunlar :D Allah hepimizin gönlüne göre versin :)

    YanıtlaSil
  4. canım harka şeyler kazanmışssın ne güzel.benim hiç şansım yoktur böyle imrenerek bakıyorum kazanalara:)tebrikler canım güle güle kullan..
    http://cosmo-trend.net/

    YanıtlaSil