4 Nisan 2012 Çarşamba

China Glaze


Bugün sizlerle bir çok bloggerın bildiği benim ise yeni tanıştığım china glaze ürünlerinden bahsedeceğim.
Bahsedeceğim dedim fakat henüz kendileriyle tanışma fırsatım olmadı :) Nisan ayına girdik belki arkadaşlarım benim ne kadar kozmetik delisi olduğumu bildiklerinden belki doğum günümde hediye gelir diye umuyorum :D
China glaze çılgınlığını internetten ve blogger arkadaşlardan fark ederek kısa bir araştırma yaptım.China glaze nedir?Nasıldır?Ürünün dağıtıcı firması kimdir?Hepsini araştırdım,açıkça söylemek gerekirse kendime kızdım bu zamana kadar china glazeyle neden tanışmadım diye.
China Glaze Amerikanın ve Dünyanın en çok tercih edilen ürünlerinden biriymiş.
İnternette araştırken fotoğraflarda gördüğüm kadarıyla renk seçeneği oldukça geniş ve dönem dönem ürünlerini koleksiyon şeklinde de sunuyorlar.China glazenin Türkiye temsilcisi Tanaçan Kozmetikmiş.
China Glaze ojede şaşırdığım bir diğer noktada ürün rengi tek sürüşte vermesiymiş.Zira ben ojelerimi  3-4 kat sürüyorum rengini vermesi için.China Glazenin Bu özelliği benim için artı.
China glaze içinde çin kilini sertleştirici olarak kullandığını bununda tırnağın üzerinde uzun ve kuvvetli bir tutuculuk sağladığını öğrendim.
Bir de internette inceleme yaparken dikkatimi çekti ojelerim gramajları 14 ml.Benim kullandığım ojeler en fazla 11 ml falan.Hem tek sürüş hemde 14 ml bayağa bereketli olur gibi geliyor :D 


En kısa zamanda China Glaze ojelerde tanışmak için sabırsızlanıyor.İzmirde güzellik salonlarında olmasını diliyorum.


SevgilerVenüsün Dünyası

2 yorum:

  1. merhaba benimde şu an iki adet china ojem var bende duyuyor görüyor beğeniyor ama parama kıyamıyordum açıkçası
    ojeye en çok 1-2 tl verdiğim için şimdiye kadar
    pahalı gelmişti
    ama 2 adet aldım ve gerçekten çok memnun kaldım
    kalitesini ve o parayı sonuna kadar hak edityor çok söylenecek birşey yok istediğin beğendiğin renk varsa çekinmeden al derim

    YanıtlaSil
  2. ürünler biraz pahalı gibi görünsede kalitelerine nazaran fiyatına değdiğini duydum

    YanıtlaSil