3 Nisan 2012 Salı

Günün Ojesi #Mavala 295 Mystic#





 Uzuuuunn zaman sonra günün ojesiyle karşınızdayım :) Luxyboxdan çıkan 295 numaralı mystic ojeyi sürmek istedim.Mini oje olduğundan çabuk bitmesin diye kıyamıyorum :D




                  Gördüğünüz üzere pembe alt tonlu bir lila.Umarım rengi doğru tarif edebilmişimdir :D






            Ojenin içinde mini mini ışılılar var çok belli olmayan belli belirsiz ışıltılar ama hoş duruyor
           İki katta rengini çok güzel veriyor ve diğer ojelere nazaran tırnağımda ağırlık yapmadığını fark ettim.Ve çabuk da kuruyor.keşke 14 ml'lik büyük boyu da olsa :D


 Tırnaklarımın kusuruna bakmayın zira sally hansen uzatıycıyla bir ayda mucizevi bir şekilde uzatmıştım fakat bir sinir zafiyatı sırasında kendilerini uçurdum :D Kısa oldu biraz ama kökü bende nasıl olsa yine uzatırım :D



2 yorum:

  1. Canım çok güzelmiş rengi çok şirin bana da başka bir renk çıkmıştı sık sık kullanıyorum ama daha çeyreği azaldı merak etme çabuk bitmiyor

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim canım pembemsi tonları nedense çok seviyorum:) ooo o zaman bayağa bereketli bir oje:D

    YanıtlaSil